
سلاممممم دوستای گلم خیلی ببخشید من چند روزی نبودم نت نداشتم میدونین ک مدرسه ها داره شروع میشه مادر پدر گرامی هم نت رو چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه روشن میکنن من هر اخر هفته سر میزنم و آپ میکنم واقعا شرمنده از اینکه یه چند روزی نبودم چبران میکنم لطف دوستانی رو ک سرزدن .. من چندروزیه ناخوش احوال هم هستم بنابراین فقط نظرارو تایید کردم و جواب کامنتا رو دادم .. ایشاالله اگه خدا بخواد و زنده بودم هفته دیگه اپ میکنم .. با تشکر : مری...
ادامه مطلب